sunnuntai 31. elokuuta 2014

Verkkomarkkinoinnin suunnitelulaki #1: mikään ei tule ikinä muuttumaan


Öljyn hinta tulee varmasti muuttumaan sekä Talvivaaran osakkeen hinta. Mutta periaatteet joiden avulla tehdään tulosta eivät tule muuttumaan ikinä.

Sinä tiedät että AIDA mallin ensimmäinen askel on saada kohderyhmän huomio, A = attention. Yksi verkkomarkkinoinnin suunnittelun onnistumisen periaatteista on tietenkin herättää talviuniset potentiaaliset asiakkaat.

Tulen avaamaan kirjoituksissani muutkin onnistumisen periaatteet, stay tuned.

Mutta meneppäs nyt katsomaan oman yrityksesi kotisivujen etusivua ja lue pelkästään pääotsikko.

Mene ihan oikeasti. Mitä mieltä olit?

Aivan.

Yllättikö otsikko sinut? Saitko siitä jotain hyödyllistä tietoa? Saiko se sinut kiinnostumaan niin paljon, että haluat jatkaa kotisivujen sisältöön tutustumista.

Vihje #12 / 101:
Päivitä kotisivujesi etusivun otsikko, niin että herätät kohderyhmäsi huomion.

ps. voit esittää samanaikaisesti otsikon A ja otsikon B ja verrata niitten tuottavuutta keskenään.

"Life is really simple, but we insist on making it complicated."
- Confusius

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti